Ratsastuskoulu Tavela

Tavelan alueen kartta

Tervetuloa Ratsastuskoulu Tavelaan. Tarjoamme ratsastustunnit kaikenikäisille ja -tasoisille harrastajille, myös valmennusryhmiä. Meille hevoset ovat parhaita työkavereita ja niitä kohdellaan erityisen hyvin: ensiluokkainen hoito, luomurehu Tavelan tilan mailta ja ratsastus pienin avuin. Meillä on hyvä henki ja ystävällinen vastaanotto. Tule tutustumaan Tavelaan ja liity joukkoomme.

Suosittelemme asiakkaille liittymistä SRL:n jäsenseuraan mm. hyvän vakuutusturvan ja Hippos-lehden vuoksi. Esim. Kangasalan Ratsastajat

Ohjeita tallille tulevalle
  • Kun saavut Tavelaan, on parkkipaikka ennen tilan pihapiirin pylväitä oikealla. Turvallisuussyistä portin sisäpuolelle ei saa ajaa autolla.
  • Heti vasemmalla näet maneesin. Talli on suuri kivirakennus. Saavu sinne ja ilmoitustaulu on aivan oven vieressä. Siitä näet listalta, millä hevosella ratsastat.
  • Ratsastusryhmiä tullaan lisäämään Hopotiin toiminnan alettua, kysynnän mukaan.
  • Tallilla on oma turvallisuusohjeistus, jonka löydät linkistä alta. Suomen Ratsastajainliiton sivuilta löytyy myös paljon hyvää informaatiota esim. harrastusta aloittavalle ja hänen huoltajalleen.

Nouse ratsaille: https://www.ratsastus.fi/ratsastamaan/nouse-ratsaille/
Harrasteratsastajan polku: https://www.ratsastus.fi/jasenelle/harrasteratsastajan-polku/

• Ethän tuo tallin alueelle koiria – alueella on tupakointi myös ehdottomasti kielletty. Tallille ei myöskään saa tulla päihtyneenä. Jos viihdyt katsomossa ratsastustunnin aikana, muistathan olla hiljaa, jotta ratsukoilla on täysi työrauha.
  • Suosittelemme asiakkaille liittymistä SRL:n jäsenseuraan esim. hyvän vakuutusturvan ja Hippos-lehden vuoksi. Esim. Kangasalan Ratsastajat

Jos haluat tulla tutustumaan ratsastuskoulu Tavelaan, soita Outille 044 249 4735

Ratsastuskoulu Tavela
Tavelan kartano
Tavelantie 15
36200 Kangasala
Katso sijainti kartalla

Y-tunnus: 2247276-2
Tili: FI56 5620 0920 4962 20

Outi Talvi
outi@ratsastuskoulutavela.fi

Puhelut mieluiten ennen klo 16. Ratsastustuntien aikana emme valitettavasti pysty vastaamaan. Soitamme kuitenkin takaisin mahdollisimman pian.

Autopaikat ratsastuskoululla

Kun saavut tallille, jätäthän autosi tien varteen ennen Tavelan pihan kivipatsaita. Tämän pidemmälle ei voi ajaa turvallisuuden vuoksi.

Tuntivaraukset ja -peruutukset Hopotissa

Tulossa tunnille? Varaa paikkasi Hopotissa. Sieltä löytyvät tiedot kunkin päivän opettajasta, ratsuista sekä ratsukohtaiset paino- ja pituusrajat ratsastajalle. Kaikki tuntivaraukset, – lahjakortit, -peruutukset sekä rästituntien varaukset tehdään hopotissa.

Pääset hopotin käyttäjäksi etsimällä Ratsastuskoulu Tavelan. Klikkaa sydämestä, niin tallimme on suosikkisi ja pääset rekisteröitymään. Ilmoita taitotasosi, jonka jälkeen me hyväksymme sen. Sitten pääset varaamaan tuntejamme.

Maneesikalenteri Tavela